donderdag 8 maart 2012

Teun trapt in glas

Vanochtend kreeg ik Teun pas na veel geworstel de deur uit. Toen ze zag dat ik mijn jas aantrok ging ze in haar mand liggen en wilde niet meer opstaan. Ik moest haar echt optillen om haar op vier poten overeind te krijgen en daarna echt trekken aan de lijn om haar de tuin in te krijgen. Daar ging ze direct zitten poepen, waarna ze ineens gewoon meeliep de tuin uit. Ook verder liep ze zonder gedraal de paar honderd meter van de Bakkerstraat tot over de Rustenburgerbrug mee, waar ik haar eindelijk los kan laten. Nog geen paar  passen later liep ze ineens kreupel, met haar ene voorpoot omhoog. Bleek ze in glas getrapt te hebben en moest ik haar terug naar huis dragen. Gelukkig weegt een Schapendoes niet zoveel, althans een teef van het formaat van Teun.

Geen opmerkingen: