zondag 26 maart 2017

Ben los in de stadse buitenwijken

Waar men te rijk is om de hond buiten de eigen tuin uit te moeten laten zodat Ben niet moeilijk kan doen. Hij doet natuurlijk wel wat rechtgeaarde Schapendoezen niet laten kunnen, namelijk elke oprit inlopen en elk openstaand tuinhekje inglippen.
Ben me onderweg nog wel doodgeschrokken toen Ben een wandelaar aanviel die ik niet aan had zien komen doordat hij uit een tunnel opdook waar we doorheen wilden. Ben sprong blaffend om hem heen maar gelukkig gehoorzaamde hij mijn bevel terzake, waarop de wandelaar zich verontschuldigde voor het laten schrikken van mijn hond.

1 opmerking:

Saskia zei

Sjonge jonge, het is ongelooflijk wat ik telkens lees. Wat ontzettend fijn dat u en Ben het samen zo goed hebben.
Dikke duim en een Stevige Poot van Ober