woensdag 8 maart 2017

Alweer een week bezig met Ben

Jammer genoeg is het hek om mijn tuin nog altijd niet geplaatst, zodat ik ook nog niet echt goed met hem aan het werk kan. Hij is gelukkig wel leergierig en houdt het los volgen aan de voet steeds langer vol, zelfs als ik met mijn hand in mijn zak loop zodat hij de beloning niet meer zien kan.
Ook begint hij af te leren eerst om zich heen te kijken waarom ik hem roep voordat hij er gevolg aan geeft. Hij reageert zelfs al op een zacht fluitje. Het dringendste dat hij leren moet, alleen thuis blijven, zal ook het moeilijkste zijn want hij begint al te jammeren als ik 1 seconde achter de deur verdwijn. Hij reageert op alles wat ik doe. Als hij ogenschijnlijk ligt te slapen en ik verander van houding zit hij gelijk al rechtop.


Geen opmerkingen: