donderdag 2 maart 2017

Bang voor een speelgoedhondje

Vanochtend liet ik Ben dit hondje zien. Hij hapte ernaar en beet erin zodra ik het bewoog en als ik het weggooide bracht hij het terug. Daarna ging ik hem uitlaten en zette het hondje op de bank. Aan het eind van de middag zat ik naar een nieuwe aflevering van de Trumpstory te kijken terwijl Ben naast me zat toen hij ineens begon te grommen naar dat hondje. Toen ik het pakte deinsde hij achteruit tot onder de tafel. Ik gooide het hondje toen voor hem op de grond en daar schrok hij zo van dat hij omhoogsprong en de tafel omverwierp en nu is hij zo van streek dat hij niet eens een hondenkauwworstje wilde aannemen terwijl hij daar eerder nog dol op was. Zelfs een stukje kalfsleverworst weigerde hij.
Om de spanning te ontladen ben ik maar wat gaan wandelen maar eenmaal terug ging hij timide liggen slapen met zijn rug naar de plek waar het hondje zat dat ik natuurlijk al uit zicht gebracht had.
Héél jammer want ik was juist zo blij iets gevonden te hebben waar hij met mij mee wilde spelen.

Geen opmerkingen: