dinsdag 14 maart 2017

Finagle's Law of Dynamic Negatives

Vanmiddag onderworpen aan deze natuurwet , die stelt dat alles wat fout kan gaan, fout gaat op het allerslechtste moment.
Eerst kwam de beheerder langs om me iets mee te delen, wat ik buitendeurs doe omdat Ben er anders doorheen blaft.
Daarna was ik in de slaapkamer bezig toen ik iemand heel hard Ben hoorde roepen. Ik stak mijn hoofd door het raam en zag een jonge Pool bij het hek van de buurman staan, die niet thuis was en Ben heet.
Dat riep ik tegen hem en ging weer verder waar ik gebleven was. Ik hoorde Ben wel blaffen maar het duurde even voordat het tot me doordrong dat zijn geblaf steeds verder weg klonk. Bleek dat ik de deur niet goed afgesloten had na genoemd gesprek en Ben bezig was de Pool te verjagen.Gelukkig zijn Polen dat gewend en kon ik Ben terugroepen.
De eerste keer dat ik de deur niet goed sluit, gebeurt exact op het moment dat er voor het eerst een vreemde buiten Ben staat te roepen.

Geen opmerkingen: