vrijdag 3 maart 2017

Tweede dag herplaatsing

Ben begint zich thuis te voelen en heeft de bank in beslag genomen. Zelf moet ik nog aan zijn naam wennen want ik betrap me er steeds op dat ik Baldr tegen hem zeg.
De tweede nacht verliep wat rustiger al stond hij nog wel een paar maal op.
Gisteren zes lange wandelingen gemaakt en vandaag weer en gelukkig kwamen we geen hond tegen. Helaas gaat hij ook tekeer als hij geblaf hoort, wat op zich normaal is voor Schapendoezen al overdrijft hij het ontzettend.
Vandaag kwamen we een holler tegen maar gelukkig zag ik die eerder zodat ik zijn aandacht op mij kon vestigen. Even later stuitten we echter op een oud vrouwtje dat midden in het bos stilstond en dat gaf aanleiding tot een blafpartij. Toen er ook nog een oud mannetje op krukken aan kwam strompelen werd hij woedend en had ik al mijn kracht nodig om te voorkomen dat hij het aanviel.

Geen opmerkingen: