woensdag 5 maart 2008

integratie Yoda lijkt te lukken

De heftigheid zowel als de frequentie van de conflicten neemt nu toch duidelijk waarneembaar af tussen Yoda en de andere twee.
Hoewel Teun nog steeds overal onder kruipt, vind ik dat geen reden om Yoda niet te houden.
Vraag is wel of ik daarnaast ook nog het nieuwe hondje erbij kan hebben, mocht zich voor die tijd een goede gegadigde voor Yoda aandienen dan denk ik dat Yoda daar beter tot zijn recht kan komen aangezien ik toch mijn aandacht moet blijven verdelen.
Wil je alles uit Yoda halen wat er aan potentie inzit dan moet je je gezien zijn leeftijd echt totaal kunnen koncentreren op Yoda alleen.
Hij moet tenslotte nog zowel het showen in de ring als het presteren in de agility nog leren en daarvoor zelfs nog de basis ervoor aanleren, want hij kan echt helemaal niks.

Geen opmerkingen: