donderdag 6 maart 2008

Elke oplossing schept zijn eigen problemen

Het slagen van de integratie van Yoda betekent wel dat de voorgenomen aanschaf van een kind van Thaïle in de verdrukking komt.
Met de drie honden die ik al heb kom ik al tijd te kort om ze alle drie voldoende aandacht te geven.
Terwijl een jong hondje uiteraard extra veel tijd vergt.
Komt nog bij dat ze eigenlijk te vroeg geboren wordt, aangezien ik mik op een nest in 2013 en ze dan eigenlijk al weer te oud is voor een eerste nest.
Ik kan natuurlijk wachten op het tweede nest van Thaïle, maar dan heb ik geen kind van Amiro omdat Bruno al voor het tweede nest gepland staat.
Ik zal me eerst maar gaan verdiepen in Bruno, voordat ik een beslissing dienaangaande neem.
Genealogisch gezien is Bruno's combinatie met Thaïle natuurlijk interessant vanwege het samenkomen van de broers Bouwe en Bram Wolverlei en de broers Drakie en Does-Adriaan Doeshuus in hun kroost.

Geen opmerkingen: