vrijdag 7 april 2017

Ben alleen thuis gebleven zonder te blaffen

Tot nog toe begon Ben met blaffen zodra ik de deur tussen ons dicht deed en hield hij pas op wanneer ik de deur opende.
Ik liet hem daarom dan ook nauwelijks alleen thuis. Hoogstens voor een paar minuten om  met buren te praten of post bij de boer op te halen.
Vanwege het gunstige want gure weer (wat toeristen weg hield) kon ik Ben vandaag heel veel los laten en hij genoot daar met volle teugen van.
Eenmaal terug liet ik hem alleen achter om de post te halen en tot mijn verbazing bleef het stil nadat ik de deur achter me dicht gedaan had. Ik ben een dikke vijf minuten weggebleven maar Ben liet zich niet horen.
Op dit moment ligt hij zelfs ontspannen te slapen ipv naar buiten te loeren tot het donker is, wat hij tot nog toe deed.

Geen opmerkingen: