woensdag 30 september 2015

Het einde van Schapendoes Teuntje

Was zo dramatisch dat ik er pas twee jaar later iets over kan schrijven.
Het ging steeds beter met haar, ze probeerde zelfs weer water te drinken en zo zat ik op de eerste zaterdag van augustus 2013 met Teuntje en Baldr in de tuin van de zon te genieten toen er ineens op een paar meter afstand de bliksem insloeg. Echt een donderslag bij heldere hemel. De klap was zo hevig dat het me letterlijk wit voor de ogen werd en ik een luchtstoot te verwerken kreeg die me bijna omver wierp. Toen ik weer bij mijn positieven kwam, zag ik Teuntje op haar rug liggen, al spartelend met haar haar poten. Toen ik haar weer op haar poten zette, viel ze gelijk weer om doordat haar poten bleven spartelen. Een uur later zat ik bij de weekeindarts in Aerdenhout, die concludeerde dat er niets meer aan te doen was en haar liet inslapen.


Geen opmerkingen: