zaterdag 22 augustus 2009

Baldrs tiende wedstrijd

Het begon heel slecht doordat ik het wedstrijdterrein niet kon vinden.
Toen ik er eenmaal aanbelandde, was de wedstrijd net begonnen.
Gelukkig kon ik me nog in laten schrijven, maar het parcours verkennen voor het eerste onderdeel (het spel) was al voorbij.
Ik had nog wel tijd om te kijken hoe ze precies liepen, maar dat valt niet mee.
Toch slaagden we erin foutloos rond te komen en te eindigen als 9e.
Ook het vast parcours ging foutloos, alleen weer te langzaam, ditmaal liefst 7 seconden boven SPT, waarmee we 8e werden.
De jumping was ook weer foutloos en ruim boven STP.
Omdat we als derde liepen bij de jumping en het net twee uur was toen we klaar waren, heb ik maar niet op de uitslag gewacht, zodat we om vier uur al weer thuis waren.

Geen opmerkingen: