zondag 16 augustus 2009

Baldrs negende wedstrijd

Bij Gooi&Eemland hadden ze ook het spel als laatste onderdeel en was ik weer om één uur klaar met het vastparcours en de jumping.
Omdat ik mijn voet verzwikte tijdens het vastparcours heb ik het spel maar niet gedaan zodat ik weer voor twee uur thuis was.
Op het vastparcours ging Baldr weer in de fout bij de paaltjes, zodat we als 15e eindigde.
Op de jumping kwam hij foutloos rond maar wel vijf seconden boven SPT.
Wel werden we nog 7e.
Jammer genoeg kan ik de paaltjes niet oefenen aangezien we nog steeds in de zomerstop zitten.
Toch raar zo'n terugval.
De paaltjes gingen juist zo goed bij Baldr, enige probleem was dat als ik hem sneller probeerde te laten gaan hij niet sneller ging maar gek genoeg steeds hoger ging springen, maar nu slaat hij ze dus over.

Geen opmerkingen: