zondag 9 augustus 2009

Baldrs achtste wedstrijd

Was zijn slechtste wedstrijd tot nu toe.
Ze begonnen met het vast parcours en eindigden met het spel.
Doordat ik bij de jumping in het begin moest lopen en bij het spel als laatste, was ik om één uur al klaar met de jumping en zou ik pas ver na vier uur aan het spel kunnen beginnen.
Dat duurde me te lang, zodat ik al om twee uur weer thuis was.
Helaas had ik Baldrs moeder te dichtbij de ring neergezet.
Baldr keek na een bepaalde sprong recht op zijn moeder en liep linea recta naar haar toe.
De ring uit dus een disk.
Daarna maakte hij ook nog een fout in de paaltjes, terwijl hij daar tot nog toe juist zo goed in was.
Maar in elk geval geen raakvlakfouten.
In de jumping ging Baldr goed tot de voorlaatste hindernis, in dit geval de paaltjes. waar hij weer in de fout ging.
Misschien komt het wel door de zomerstop van mijn training, hij heeft al twee maanden niet meer getraind en ook geen wedstrijden gelopen.

Geen opmerkingen: