woensdag 9 augustus 2017

Ben geen warmweerwandelaar

Niet alleen geeft hij er dus de brui aan als het hem te warm wordt, hij holt dan ook op water af zodra hij het ruikt en schrikt er daarbij zelfs niet voor terug de weg over te steken als dat van pas komt. Wat onverwacht kan gebeuren bij regenplasjes als bovenstaande. Gelukkig kende ik deze dus kon ik hem tijdig aanlijnen.
Aan reizen blijkt hij ook een broertje dood te hebben. Na een minuut of 5 in de bus begint hij van louter stress eerst heel hard te hijgen, vervolgens begint hij daarbij door zijn neus te huilen en tenslotte gaat hij heel hoge kefgeluiden uitstoten. Gelukkig ben ik bijna altijd de enige passagier en ik ga ik altijd helemaal achterin zitten om de chauffeur te ontlasten maar vervelend is het wel. Het bizarre is dat hij dat alleen op de heenweg doet. Zodra we een bus richting huis nemen gaat hij rustig naar buiten zitten kijken ook al moeten we nog ruim een half uur rijden.

Geen opmerkingen: